Perfect transport
Veelgestelde vragen
Wat is de meubeltaxi?
De meubeltaxi houdt in dat we uw vervoer inplannen in combinatie met andere opdrachten. Zo kunt u een hoop geld besparen! Bij Perfect Transport kunt u al uw (aangekochte) goederen laten vervoeren tegen erg voordelige prijzen.
Wij vervoeren altijd binnen 14 dagen, en het is mogelijk door heel Nederland en Vlaanderen (België). De prijs krijgt u als offerte standaard toegestuurd. Bij specifieke gevallen, of spoed, weten wij graag gelijk de datum en tijd, ook dan ontvangt u een scherp tarief!
Hoe vervoeren jullie met de meubeltaxi?
Zodra wij de gegevens van uw opdracht hebben ontvangen gaan wij uw transport plannen. Wij maken met de betreffende partijen een ophaalafspraak, en bezorgafspraak. Als er om welke reden dan ook tijd tussen deze twee momenten zitten slaan wij de goederen in ons magazijn op.
Bij beide afspraken hanteren wij een tijdsvenster van maximaal 4 uur; uiteraard informeren wij u hierover. Zo hoeft u niet te wachten op ons!
Bij beide afspraken hanteren wij een tijdsvenster van maximaal 4 uur; uiteraard informeren wij u hierover. Zo hoeft u niet te wachten op ons!
Hoe kan ik betalen?
U kan vooraf betalen per factuur, of bij de afhandeling contant bij onze medewerkers betalen. Onze voorkeur gaat uit naar contante betaling (u moet gepast betalen). Uiteraard krijgt u altijd een factuur van ons, ongeacht de gewenste betaalmethode. Bij verhuizing en vervoer over de grens kan er sprake zijn van een deelbetaling, of vereist vooraf te betalen.
Kan ik ook bij jullie medewerker pinnen?
Helaas is pinnen op dit moment nog niet mogelijk. Wij zijn op zoek naar een geschikte manier om dit vorm te geven.
Zodra dit mogelijk is zullen wij hier kennis van geven op onze website.
Zodra dit mogelijk is zullen wij hier kennis van geven op onze website.
Zijn jullie offertes vrijblijvend?
Uiteraard! Als u bij ons een aanvraag doet krijgt u zo snel mogelijk, maar altijd binnen één dag een scherp geprijsde offerte.
In het weekend kan dit soms langer duren dan gewoonlijk.
In het weekend kan dit soms langer duren dan gewoonlijk.
Ben ik verzekerd tijdens jullie transport?
Alle goederen die wij voor u vervoeren zijn verzekerd voor € 3,40 per kg (incl. btw) met een eigen risico van € 75,-. Extra verzekeren is mogelijk; vraag erna bij de offerte aanvraag!
Alle goederen met gebruikssporen en/of slijtage zijn standaard uitgesloten van verzekering.
Alle goederen met gebruikssporen en/of slijtage zijn standaard uitgesloten van verzekering.
Als ik een afspraak maak, ben ik dan verzekerd van vervoer?
Wij ontvangen regelmatig klachten van klanten die door andere bedrijven in de kou zijn laten staan. Dat is natuurlijk erg vervelend, en daarom maakt Perfect Transport zich hard voor betrouwbaarheid. Wij nemen onze verantwoordelijkheid en staan op het afgesproken moment voor u klaar!
Hoe betaal ik de marktplaats aankoop als jullie deze afhalen?
U maakt het aankoopbedrag van uw aanwinst vooraf over. Wij zullen dit bedrag contant aan de verkopende partij overdragen als rembours. Zo bent u verzekerd dat u aankoop echt bij ons in handen is, dit om fraude te voorkomen. Ook kunnen wij voor u de nieuwe aanwinst controleren op schade/mankementen; hiervoor vragen wij een kleine vergoeding van € 9,95.
Kunnen jullie mijn (oude) spullen ook naar de stortplaats vervoeren?
Wij kunnen uw spullen zeker naar de dichtsbijzijnde stortplaats brengen. Per regio/gemeente gelden hiervoor verschillende regels. In sommige gevallen zult u, ten behoeve van legitimering, voor onze medewerkers uit moeten rijden naar de stortplaats.